Müügitingimused

 

 

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

    1. TingimusedkehtivadNordcomgallery.eeveebipoeisiku (edaspidiKlient) jaNordcomgallery.eeomanikuNordcombuildingOU (edaspidiNordcomgallery.ee) vahelkaupadeostmiseltekkivate õigustejakohustustekohta.

    2. LisakskäesolevateletingimustelereguleerivadNordcomgallery.eevahenduseltoodeteostmiseltekkivaid õigussuhteidEestiVabariigiskehtivad õigusaktid.

  2. Hinnakiri

    1. Kõik hinnad on toodud eurodes eimaksustata käibemaksuga

    2. Hinnale lisandub kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile või pooltevaheliste läbirääkimiste käigus pakutud transpordihinnale.

    3. Klient maksab tollimaksust, toimetatakse väljaspool EU.

    4. Nordcomgallery.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

  3. Toodete eest tasumine

    1. Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

      • Ettemaksu arve - Arve saadetakse Kliendile tellimuse kinnitusena e-postiga. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks, tehes ülekande 100% arveldusarvele Kliendile sobilikust pangast.

    2. Maksetähtajaks on 5 tööpäeva alates arvel näidatud kuupäevast. Juhul, kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.

  4. Toodete tarnimine

    1. Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel

    2. Laos olevatel toodetel on tarneaeg max 5 tööpäeva EU, 7 tööpäeva ei EU .

    3. Müüja kohustub Ostjat teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist.

    4. Juhul, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Müüja ei vastuta, teatame sellest Ostjale poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel ning ühtlasi annab Müüja Ostjale teada tellitud Toote kohaletoimetamise tähtaja.

    5. Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti, EU ja G20. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele.

    6. Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.

    7. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

    8. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitame Kliendil üle vaadata toote pakend. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Nähtavate vigastuste korral soovitame Kliendil kaupa mitte vastu võtta. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile nordcombuilding@gmail.com või helistada kontakttelefonile +37256398473.

  5. Toodete tagastamine

    1. Kliendil (v.a juriidilised isikud) on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest.

    1. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti:
      • kauba puhul, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades, s.t eritellimusel valmistatud toodete puhul;

      • asjadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada

    1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning taganemisavaldus peab olema Nordcomgallery.ee  -le saadetud kirjalikult aadressil nordcombuilding@gmail.com. Soovitame Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.

    2. Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetada tagastatava kauba Nordcomgallery.ee  -le 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja toote tagastamise soovi teate müüjani jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10€ (kümme eurot) tasub Klient (va juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule või tootel ilmnevad puudused).

    3. Toote tagastamise korral kannab Nordcomgallery.ee  toote eest tasutud summa samale pangakontole, millelt vastav makse Nordcomgallery.ee-le laekus 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest müüjani.

    4. Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastada toote koos originaalpakendiga. Tagastatav kaub peab olema kahjustamata, täiskomplektis, siltidega ning kasutamata. Pakendist välja võetud toote tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.

       

  1. Vastutus ja vääramatu jõud

    1. Nordcomgallery.ee  ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

    2. Nordcomgallery.ee  ei vastuta Kliendil tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

       

  2. Muud tingimused

    1. Nordcomgallery.ee  -s registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Nordcomgallery.ee  Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks. Nordcomgallery.ee  ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Kliendil on õigus näha Nordcomgallery.ee  käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.

    2. Kliendi ja Nordcomgallery.ee  vahel seoses Nordcomgallery.ee  vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

       

  3. Diskleimer

    1.Tootepildid on illustratiivse tähendusega. Näiteks, maali värvid võivad erineda kuvaril olevast pildist seoses kuvarite erinevate omaduste või seadistustega.

    2.Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist kui seoses tehnilise veaga või inimliku eksituse tõttu toote andmed olid sisestatud ilmselgelt suure veaga. Näiteks, sisestatud tootehind on 1 euro 1000 euro asemel.